Du skal dokumentere din deltagelse på selvvalgt uddannelse.
Har du søgt om et AMU-kursus: Hvis vi kan, så indhentes dit bevis og faktura for deltagergebyret automatisk fra skolen og udbetaler din løn, hvis du har søgt på det femcifrede AMU-nummer (fx 21698 Grundlæggende, AI-baserede værktøjer i industrien). Har du fået godkendt andre udgifter end deltagergebyret, så skal du indsende faktura og kvittering for betaling. Har du været på kursus, men ikke hørt fra os, så skal du kontakte os, så vi kan finde ud af, hvorfor vi ikke har fået beviset fra skolen.
Har du søgt anden uddannelse: Du skal sende dit bevis til info@ikuf.dk, via sikker mail eller uploade det på din ansøgning via “min side”. Vi skal bruge faktura og kvittering for betaling af deltagergebyr og andet, som du har fået godkendt i din ansøgning. Din henvendelse bliver behandlet indenfor otte hverdage.
Pengene bliver altid overført til din NemKonto og din lønseddel sendes i e-Boks. Fonden bruger dit bikort.
Læs her hvordan du skal forholde dig, hvis du ikke består.